Similar topics
Arama
En son konular
En iyi yollayıcılar
KALÞSÌZ CADI (2562) | ||||
ЯUH ףЯΛŁłçӘSł (1846) | ||||
Nokta ~ (1322) | ||||
RuH UnutuRsun (1257) | ||||
hayalet (327) | ||||
qaMe 0weR (296) | ||||
gkce_maNga (269) | ||||
MmAnGa_MiRaYy (256) | ||||
Hüqo (172) | ||||
*z*e*y*n*e*p* (154) |
Anahtar-kelime
Kimler hatta?
Toplam 77 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 77 Misafir :: 1 Arama motorlarıYok
Sitede bugüne kadar en çok 290 kişi Ptsi Tem. 31, 2017 2:30 pm tarihinde online oldu.
eğitim öğretim
2 posters
1 sayfadaki 1 sayfası
eğitim öğretim
İlköğretim sürecini kapsayan 7-15 yaşları öğrencinin hemen her yönde, hızla geliştiği, değiştiği ve şekillendiği dönemdir. Bu yıllarda tüm programlarımız, onların gelişimlerini desteklemek ve potansiyellerinin en üst sınırına çıkmalarını sağlamak amacıyla, öğrenciyi bir birey olarak ele alan “öğrenci merkezli-öğrenci ihtiyaçlarından hız alan eğitim anlayışı” ile yapılandırılır. Öğretim programlarımız, çağdaş gelişmeler içinde ele alınarak zenginleştirilir. Derslerin, soyut ve ezbere dayalı değil, ölçmeye ve yaşantıya dayalı, günlük yaşamın içindeki yeri ile ilişkilendirilerek işlenmesi önemsenir.
Eğitimde görsel ve işitsel araçlar öğrenmenin kalıcı izli olmasını sağlama açısından çok önemlidir. Bu noktadan hareketle dersler işlenirken eğitim teknolojilerinden (bilgisayar, internet, tepegöz, video v.b.) mutlaka yararlanılır.
Öğrencilerimizin akademik gelişimleri kadar sosyal, kültürel, psikolojik gelişimleri de önemlidir. Bu nedenle, öğrenim düzeyi ve psikolojik gelişimi sürekli izlenerek, daha iyiye gitmeleri için önlemler alınır, velilerimizle işbirliği sağlanır. Uygulamalarımızda, öğrencilerimizin her alandaki gelişimini birbiri ile ilişkilendirmek ve değerlendirmek esastır. Böylece lise ve üniversite yıllarında kendisine çok gerekli olacak bilgileri alırken “öğrenmeyi de öğrenir.”
“Meraklı, sürekli öğrenen, öğrendiklerini kullanabilen, problem çözme becerisi gelişmiş bireyler” yetiştirilebilmesi için eğitim ve öğretimin çok iyi yapılandırılması gerekir.
Bu düşünceyle; öğrenmenin ve sorun çözmenin öğretileceği eğitim programlarımızda, “Araştırma Yoluyla Eğitim” çalışmalarına ağırlık verilir. Proje çalışmalarının çok önemli bir yer tuttuğu eğitim sürecimizde; öğrencilerimizin her sınıf seviyesinde, gelişim özellikleri ve öğretim programları (hedefler) doğrultusunda, proje çalışmalarıyla, araştırma, raporlama, rapor sunma, analitik düşünme, ekiple çalışma gibi pek çok becerisinin gelişimi hedeflenir.
“Üreterek öğrenme” yaklaşımı içerisinde; sadece proje değil, bilgi ve diğer ürünlerin de üretilmesi ve paylaşılması çok önemli yer tutar.
“Aktif öğrenme” yaklaşımıyla, öğrencilerimizin öğrenme sürecinde (ders ortamında) aktif olarak rol almaları hedeflenir. Çünkü; biliriz ki öğrencilerimiz, ne kadar çok soru sorar, tartışır, deney yapar, gözlem yapar, grup çalışmalarına katılırsa o kadar kalıcı ve doğru öğrenme fırsatları yakalar.
(Uluslararası Bakalorya Programı), PYP (Uluslararası İlk Yıllar Programı) yoluyla 3–12 yaş arasındaki çocuklar için anlamlı, çekici ve mücadele etmelerine olanak sağlayan alanlar üstü bir öğretim programı oluşturmak gayesiyle, çeşitli ulusal sistemlerin en iyi araştırma ve uygulamalarından bir sentez oluşturmayı amaç edinmiştir. PYP (Uluslararası İlk Yıllar Programı); bilginin tek başına yeterli olmadığını, bunun yanında uygun kavramların, becerilerin ve tutumların da geliştirilmesi gerektiğini açıkça belirtmektedir. Program, öğrenilmesi gereken bilgileri sıralamak yerine hem öğrencilerin hem de öğretmenin, etkin bir şekilde sorgulama yaptıkları bir sınıf atmosferi yaratmayı ve aşağıda açıklanan “Öğrenen Profili”ne uygun, uluslararası kültüre sahip bireyler yetiştirmeyi amaçlamaktadır
Bütün IB programlarının amacı, tüm insanlığın ve paylaştığımız gezegenin farkında olarak daha iyi ve daha huzurlu bir dünya yaratmaya yardımcı olan uluslararası zihniyete sahip insanlar yetiştirmektir. IB öğrenenleri şu özelliklere sahip olmak için çalışırlar
Doğal meraklarını geliştirirler. Sorgulama ve araştırma yürütme için gerekli becerileri kazanırlar ve öğrenmede bağımsızdırlar. Etkin olarak öğrenmekten zevk alırlar ve bu öğrenme merakı ömür boyu sürer.
Yerel ve küresel önemi olan kavramları, fikirleri ve sorunları araştırırlar. Böylelikle, kapsamlı ve dengeli dağılmış disiplinler hakkında derin bir bilgi birikimine ve anlayışa sahip olurlar.
Karmaşık sorunları fark etmek ve sorunları çözmek amacıyla eleştirel ve yaratıcı düşünme becerilerini kullanmada inisiyatif sahibidirler. Mantığa ve ahlaka uygun kararlar verirler.
Bilgileri, düşünceleri birden fazla dilde yaratıcı biçimde, kendine güvenerek ve çeşitli iletişim yollarıyla algılar, ifade ederler. Başkalarıyla etkin ve istekli biçimde çalışırlar.
Doğruluk, dürüstlük, hakkaniyet, adalet duyguları ile hareket ederler. Bireylerin, toplulukların ve toplumların onuruna saygılıdırlar. Kendi davranışlarının ve bunların sonuçlarının sorumluluğunu üstlenirler.
Kendi kültürlerini ve kişisel tarihlerini bilir ve takdir ederler. Diğer bireylerin ve toplumların bakış açılarına, değerlerine ve geleneklerine açıktırlar. Farklı bakış açılarını bulmaya ve değerlendirmeye alışıktırlar ve bu konudaki tecrübelerini geliştirmeye isteklidirler.
Eğitimde görsel ve işitsel araçlar öğrenmenin kalıcı izli olmasını sağlama açısından çok önemlidir. Bu noktadan hareketle dersler işlenirken eğitim teknolojilerinden (bilgisayar, internet, tepegöz, video v.b.) mutlaka yararlanılır.
Öğrencilerimizin akademik gelişimleri kadar sosyal, kültürel, psikolojik gelişimleri de önemlidir. Bu nedenle, öğrenim düzeyi ve psikolojik gelişimi sürekli izlenerek, daha iyiye gitmeleri için önlemler alınır, velilerimizle işbirliği sağlanır. Uygulamalarımızda, öğrencilerimizin her alandaki gelişimini birbiri ile ilişkilendirmek ve değerlendirmek esastır. Böylece lise ve üniversite yıllarında kendisine çok gerekli olacak bilgileri alırken “öğrenmeyi de öğrenir.”
“Meraklı, sürekli öğrenen, öğrendiklerini kullanabilen, problem çözme becerisi gelişmiş bireyler” yetiştirilebilmesi için eğitim ve öğretimin çok iyi yapılandırılması gerekir.
Bu düşünceyle; öğrenmenin ve sorun çözmenin öğretileceği eğitim programlarımızda, “Araştırma Yoluyla Eğitim” çalışmalarına ağırlık verilir. Proje çalışmalarının çok önemli bir yer tuttuğu eğitim sürecimizde; öğrencilerimizin her sınıf seviyesinde, gelişim özellikleri ve öğretim programları (hedefler) doğrultusunda, proje çalışmalarıyla, araştırma, raporlama, rapor sunma, analitik düşünme, ekiple çalışma gibi pek çok becerisinin gelişimi hedeflenir.
“Üreterek öğrenme” yaklaşımı içerisinde; sadece proje değil, bilgi ve diğer ürünlerin de üretilmesi ve paylaşılması çok önemli yer tutar.
“Aktif öğrenme” yaklaşımıyla, öğrencilerimizin öğrenme sürecinde (ders ortamında) aktif olarak rol almaları hedeflenir. Çünkü; biliriz ki öğrencilerimiz, ne kadar çok soru sorar, tartışır, deney yapar, gözlem yapar, grup çalışmalarına katılırsa o kadar kalıcı ve doğru öğrenme fırsatları yakalar.
(Uluslararası Bakalorya Programı), PYP (Uluslararası İlk Yıllar Programı) yoluyla 3–12 yaş arasındaki çocuklar için anlamlı, çekici ve mücadele etmelerine olanak sağlayan alanlar üstü bir öğretim programı oluşturmak gayesiyle, çeşitli ulusal sistemlerin en iyi araştırma ve uygulamalarından bir sentez oluşturmayı amaç edinmiştir. PYP (Uluslararası İlk Yıllar Programı); bilginin tek başına yeterli olmadığını, bunun yanında uygun kavramların, becerilerin ve tutumların da geliştirilmesi gerektiğini açıkça belirtmektedir. Program, öğrenilmesi gereken bilgileri sıralamak yerine hem öğrencilerin hem de öğretmenin, etkin bir şekilde sorgulama yaptıkları bir sınıf atmosferi yaratmayı ve aşağıda açıklanan “Öğrenen Profili”ne uygun, uluslararası kültüre sahip bireyler yetiştirmeyi amaçlamaktadır
Bütün IB programlarının amacı, tüm insanlığın ve paylaştığımız gezegenin farkında olarak daha iyi ve daha huzurlu bir dünya yaratmaya yardımcı olan uluslararası zihniyete sahip insanlar yetiştirmektir. IB öğrenenleri şu özelliklere sahip olmak için çalışırlar
Doğal meraklarını geliştirirler. Sorgulama ve araştırma yürütme için gerekli becerileri kazanırlar ve öğrenmede bağımsızdırlar. Etkin olarak öğrenmekten zevk alırlar ve bu öğrenme merakı ömür boyu sürer.
Yerel ve küresel önemi olan kavramları, fikirleri ve sorunları araştırırlar. Böylelikle, kapsamlı ve dengeli dağılmış disiplinler hakkında derin bir bilgi birikimine ve anlayışa sahip olurlar.
Karmaşık sorunları fark etmek ve sorunları çözmek amacıyla eleştirel ve yaratıcı düşünme becerilerini kullanmada inisiyatif sahibidirler. Mantığa ve ahlaka uygun kararlar verirler.
Bilgileri, düşünceleri birden fazla dilde yaratıcı biçimde, kendine güvenerek ve çeşitli iletişim yollarıyla algılar, ifade ederler. Başkalarıyla etkin ve istekli biçimde çalışırlar.
Doğruluk, dürüstlük, hakkaniyet, adalet duyguları ile hareket ederler. Bireylerin, toplulukların ve toplumların onuruna saygılıdırlar. Kendi davranışlarının ve bunların sonuçlarının sorumluluğunu üstlenirler.
Kendi kültürlerini ve kişisel tarihlerini bilir ve takdir ederler. Diğer bireylerin ve toplumların bakış açılarına, değerlerine ve geleneklerine açıktırlar. Farklı bakış açılarını bulmaya ve değerlendirmeye alışıktırlar ve bu konudaki tecrübelerini geliştirmeye isteklidirler.
vaLiente`~- Yeni Üye
- Cinsiyet :
Mesaj Sayısı : 41
Puan : 127
Rep Puan : 2
Nerden : iSt
Yaş : 29
Ruh Hali :
Takım :
Geri: eğitim öğretim
<LI class=HaberIM>ANKET SONUÇLARI DUYURUSU! Açık Öğretim Lisesi olarak sunmuş olduğumuz hizmetlerin kalitesini artırmak, öğrencilerimize daha faydalı olmak amacıyla çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Bu doğrultuda çalışmalarımıza ışık tutması amacıyla Araştırma ve Geliştirme Birimimizce öğrencilerimize yönelik anket uygulaması yapılmıştır. Ankete katılan öğrencilerimize teşekkür eder, anket sonuçlarının çalışmalarımıza yön veren etkenlerden biri olacağının bilinmesini isteriz. <LI class=HaberIM>AÇIK ÖĞRETİM LİSESİ DERSLERİ ZTV'DE YAYINA BAŞLADI! Milli Eğitim Bakanlığı ile ZTV Ticaret Limited Şirketi Arasında İmzalan İş Birliği Protokolü ile Açık Öğretim Lisesi derslerinin yayınları ZTV den yayınlanmaya başlandı. Öğrencilerimiz derslerini ZTV’den takip ederek sınavlara hazırlanabilirler. (Tarih:22.4.2010) <LI class=HaberIM> MEZUN ÖĞRENCİLERİMİZ İÇİN DİPLOMA DUYURUSU! 23-24 Ocak 2010 tarihlerinde yapılan sınav sonrasında mezun olanlar dahil 2006 yılı ve daha sonra mezun olan ve bu zamana kadar diplomalarını almayan (diplomaları basılan) öğrencilerimizin diplomaları halen Koordinatör Halk Eğitimi Merkezlerindedir. Diplomalarını almayan mezunlarımızın 26 Nisan 2010 tarihine kadar diplomalarını almaları önemle rica olunur.(Tarih:14.4.2010) <LI class=HaberIM> GÖRME ENGELLİ ÖĞRENCİLERİMİZİN DİKKATİNE! 2009-2010 eğitim-öğretim yılı II. döneminde yeni kayıt olan veya kayıt yenileme işlemini yapan ( Aktif konumda olan) görme engelli öğrencilerimiz, CD Çoğaltım Birimini telefonla aramak suretiyle kitap içeriklerinin bulunduğu derslerin ses CD'lerini isteyebilirler. </LI> .ENİ KAYIT YAPTIRAN ÖĞRENCİLERİMİZ İÇİN DUYURU! 2009-2010 eğitim-öğretim yılı II. Döneminde ilk defa kayıt yaptıran öğrencilerin dosya inceleme ve veri girişi işlemleri tamamlanarak, öğrencilik durumları AKTİF hale getirilmiştir. Bu nedenle öğrencilerimizin adres bilgile... (30.3.2010) |
emir- Üye
- Cinsiyet :
Mesaj Sayısı : 57
Puan : 163
Rep Puan : 300
Nerden : hakkari
Yaş : 32
Ruh Hali :
Takım :
1 sayfadaki 1 sayfası
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Çarş. Ağus. 31, 2016 4:05 am tarafından Nokta ~
» ''Yine Yeni Yeniden'' ÖZEL HABER
C.tesi Şub. 07, 2015 1:03 pm tarafından Nokta ~
» ''Yine Yeni Yeniden'' ÖZEL HABER
C.tesi Şub. 07, 2015 1:01 pm tarafından Nokta ~
» Slm ben furkan
C.tesi Şub. 07, 2015 12:55 pm tarafından Nokta ~
» maNga Özel Röportaj | tv8
C.tesi Şub. 07, 2015 12:53 pm tarafından Nokta ~
» maNga - Yine Yeni Yeniden
C.tesi Şub. 07, 2015 12:44 pm tarafından Nokta ~
» Berksan ft.Hande Yener - Haberi Var Mı?
C.tesi Ocak 31, 2015 7:15 am tarafından Nokta ~
» maNga ve Cizgi Karakterleri
Perş. Ocak 29, 2015 9:03 am tarafından Nokta ~
» Birol Giray (BeeGee) feat. Ferman - İki Yol
Perş. Ocak 29, 2015 6:12 am tarafından Nokta ~
» maNga Macau’yu Fethetti
Perş. Ocak 29, 2015 5:58 am tarafından Nokta ~
» Film Tadında Video Klip
Perş. Ocak 29, 2015 5:50 am tarafından Nokta ~
» maNga Radyo Viva`ya konuk oluyor
Salı Ocak 27, 2015 9:05 am tarafından Nokta ~
» maNga - Hani Biz
Salı Ocak 27, 2015 8:59 am tarafından Nokta ~
» maNga - Hint Kumaşı
Salı Ocak 27, 2015 8:55 am tarafından Nokta ~
» Cartel ft. Ferman Akgül - Sen
Salı Ocak 27, 2015 8:42 am tarafından Nokta ~
» maNga-Fazla Aşkı Olan Var Mı?
Salı Ocak 27, 2015 8:40 am tarafından Nokta ~
» İşte Işıkları Söndürseler Bİle albümümüzün ikinci klibi
Salı Ocak 27, 2015 8:37 am tarafından Nokta ~
» EFFICACY: maNga
Salı Ocak 27, 2015 8:33 am tarafından Nokta ~
» Ferman Akgül Ve Halleri
Salı Ocak 27, 2015 8:31 am tarafından Nokta ~
» maNga- Rock'n Coke Libido.
Salı Ocak 27, 2015 8:29 am tarafından Nokta ~